Sunday 7 February 2016

INSPIRATION POST II


Inspiration post. Ma korra olen varemgi taolist postitust teinud ja arvasin, et hakkangi korra kvartalis või nii neid tegema, aga see jäi nüüd unustuste varna. 

Mul pidevalt keerleb peas see, et mida küll blogisse postitada ja kas jätkata samaviisi või muuta miskit - ei ole ikka veel otsust langetanud selles osas paraku. Samas järgmine küsimus on kohe see, et kes see ikka siis mu blogi niivõrd jälgib, et mingeid skeeme pean välja mõtlema. Ega vaatajaid palju olegi ja samas on see teatud määral väga tore, sest oleks vastupidi, oleks palju keerukam mul midagi blogisse tuua. Alati on pinge peal ja mõte, et äkki kellelegi ei sobi? Kuigi ma tean, et ei tohiks mingilgi põhjusel lasta sellist mõtet endale pähe uitama, siis pahatihti see sinna siiski jõuab ja hulk postitusi jääb selle tõttu tegemata. Selle Facebooki lehega on sama asi. Ega ma täpselt teagi, mis eesmärgil ma selle üldse tegin - ma ei kujuta üldse ette, mis lehe kuvand peaks olema või kuhu suunas ma sammud peaks seadma. Üsna udune lugu ja tõenäoliselt lühike ka - eks see varsti recycle bin'i oma tee leiab. 

Igatahes - kui kellelgi on mingeid mõtteid või kriitikat või hoopis midagi head öelda, siis saab see hea inimene alati kommentaariumisse oma sõnad ritta seada! 

Lisan veel seda, et pildid on võetud kõik weheartit.com lehelt, kuhu ma juhuse tahtel kogemata sattusin ja mis mind enda embusesse haaras taaskord.



No comments: